Skvaller skvaller denna vecka om Lady Gaga!!



Visste ni att

Lady Gaga har opererat näsan två gånger
han har också blivit avslöjad till att ha en kuk  själv erkände hon det på en konsert att han har en k*k och att han gillar killar och att suga av killar och att hon är född till kille när ska han sluta klä ut sig till en tjej ja menar han har fin stil och så ärligt tarlat trodde jag seriöst att det var en tjej först klicka här>http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso för att komma till veckans lady gaga låt den är ganska bra tycker jag Bad Romance jag tror att dom flästa har hört den

puss puss kkissme


Kommentarer
Postat av: Eve<3

Jag tror inte på att det sant jag tror att dom bara ljuger.

2009-12-02 @ 19:23:33
URL: http://evelinapeltola.blogg.se/
Postat av: Nameless

Hur kan man nästan opereras?

2011-04-28 @ 16:50:31
Postat av: angela

lady gaga är int en kille...

2011-05-08 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0