Kom att tänka på gamla tider när ja var lite mindre!!



kommer ihåg när jag var lite mindre då var allt så lätt nu verkar allt så svårt skolan är lite jobbig med alla prov när man var liten hade man inte så mycket ansvar nu när man är äldre så är världen jobbigare!!
men nu är det också lite roligare eftersom nu kan man bestämma mera då kunde man inte bestämma så mycket och man blev typ aldrig tagen på allvar som en gång när jag var på h&m själv och jag var 10år så frågade jag hon som jobbade där om ett par örhängen så sa hon typ jag har inte tid att larva runt lixom jag ville verkligen ha dom och så har man bra minnen som när jag var fem år gammal jag ville verkligen ha en apa som kunde prata så snodde jag fem kronor av mamma och trodde att jag var smart så gick jag till butiken och tog apan gick till kassan och sa behåll växeln och hon var förtvivlad så kom min pappa tillbaka och betalade apan dom minnerna kan man sitta och asgarva åt jusste sen har jag ännu ett minne som var när jag var tre år gammal då mamma brukade sitta och måla så hade jag precis börjat krypa så jag kröp till hennes penslar när hon gick på toa och tog en pensel med färg på tog en kruka på nedersta hyllplan och började måla då önskar man att mamma hade haft en video kamera med sig och filmat det hade varit roligt att se..... aa men nu har ni fått veta några minnen om mig kan inte ni skriva ner ett minne lite kortfattat plzzzz..................

pussar o kramar kkissme


Kommentarer
Postat av: D'

va söt om apan!!! kan tänka mig en mini sanna som kommr o seger keep the change!<3 Dilken

2009-11-16 @ 19:15:29
URL: http://ddilken.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 23:10:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Hanna jensen

Naaw vilka söta bilder :D

2009-12-04 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0