Är du blatte fjortis emo eller har du egen stil?

jag har alltid undrat
vad alla dom här stilarna innebär fattar ej
när jag tänker blatte tänker jag adidas koss och stora örhängen
när jag tänker fjortis tänker jag vitblond "I <3 me" tröjor och fjällräven
när jag tänker emo tänker jag skuren svart hår och svarta kläder
och sist men inte minst egen stil aa då vet jag inte vad jag ska tänka på igentligen
vad är du fjortis blatte emo eller har du en egen stil?
Själv blandar jag typ alla stilar och gör en helt egen stil
jag tycker det är så typiskt att alla ska ha samma kläder saker och
attityd så att man till och med ger dom ett namn det är inget
fel med att ha likadana kläder saker och attityd men det värkar så
tråkigt att se lika ut med lika dana kläder och attityd ......................
puss o kram sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0