shopping,work,janina och thea!<3

hej,
idag har jag gjort mycket jag jobbade med mamma i 5 timmar och tjänade 1300:- så jag åkte till shärholmen
för att handla lite och så träffade jag janina och thea där så dom följde dom med mig till alla affärer vi kollade på mycket och tog några fotografier vi hade skiit roligt tillsammans!! här är några fotografier på alla saker och kläder jag köpte enjoy!<3

janina,thea och jag i slutet :)

Byxor/jeans 300:- cubus




koss/hörlurar/svarta 400kr teknik magasinet


2 st nagelack depend 40kr cubus

leggings/svarta 100:- gina tricot



Cool kofta/rosa 250:- gina tricot


tunika/svart 100:- gina tricot

och så var alla pengar slut :(

men allt på bra saker/kläder<3




Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefint!

2010-01-24 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0