Pluggish

Hej alla sötnosar, idag är det pluggish (plugg) som gäller, teknik och matte, med andra ord supertråkig dag.
Har ni något ämne ni tycker om i skolan själv gillar jag syslöjd,bild och musik, dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket mest plugg och så.
Det hände typ en olycka igår också våran grannes barn blev ihjälkörd (stavning?), så jävla synd, tycker synd om både honom och hans mamma eftersom han var runt 6-7 år och gick i förskolan,började gråta även om jag inte kände dom så väl tycker att det är så synd när sånthär händer.
Men iaf här får ni dagens låt, och förhoppningsvis så fixar en tjej min header om jag får tag i henne=) xoxo Sanna



Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar den här låten den är så bra <3

2011-05-21 @ 19:46:57
URL: http://evelinapeltola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0